Tarifa, Spanien om vinteren ???

This topic contains 3 replies, has 4 voices, and was last updated by  Christian Munksgaard 1 year, 10 months ago.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Jørgen Corydon
    Participant

Hej

Er der nogen af jer der kender til Tarifa i slutningen af februar og start marts?

Jeg overvejer at tage derned i 14 dage eller 3 uger for at kitesurfe og ellers aktiv ferie :)

Er der stadig mennesker i Tarifa om vinteren eller er det en spøgelse by?

Emely Freja
    Moderator

hey!
    Har ikke selv været der om vinteren, men har flere venner der har været der og de har virket meget begejstrede for det :)

/Emely

Hej Jørgen
    En kammerat og jeg overvejer også en kitetur i foråret. Vi hører gerne fra dig om dine erfaringer, når/hvis du kommer af sted.
    Torben

Hej

jeg er en af dem der har brugt Tarifa om vinteren, både om vinteren og sommeren. Du skal være villig til at kører op til 45 min efter vinden, hvor om sommeren er det bare at tage ud – blæser altid om sommeren.
    Er det så 100 % vindstabilt,- nej men det er ingen steder (kan dog ikke huske hvor meget hvornår, husker det som om vi næsten altid har fundet en løsning). Der er bare også så meget andet. Tror det er lidt, enten elsker du det, nyder området og kører efter vinden når nødvendigt, ellers tager du til ja va ved jeg ;-)

Vh Christian

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

You must be logged in to reply to this topic.