spots omkring København

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  Jonas Louw-Reimer 1 year, 2 months ago.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Michael Borg
    Participant

Hej

Jeg synes aldrig det blæser nok til, at jeg kan surfe med min 12m bandit omkring københavn. Umiddelbart kigger jeg mest på spots omkring amager, men det kan være, jeg skal udvide min søgning lidt?

Er det fordi, at det er sommer, at det blæser så lidt?

og hvor meget vil I mene det skal blæse før jeg kan surfe?

Jeg vejer omkring 80 kg og bruger 12m.

Vh Michael

Jonas Louw-Reimer
    Participant

Hey, fortvivl ikke. De sidste par uger har været varme og med vind fra øst, og det er bare normal sommer. Der har dog været flere dage hvor det har været muligt at surfe med en 12’er i kbh området f. eks sylten, men der har været langt imellem dem. Mit bud er, at der går et par uger og så slår efteråret for alvor ind, og så kommer vinden oftere fra vest med højere hastigheder. her vil din 12’er være udemærket men du vil opleve at der er dage hvor den bliver for stor, og så skal du passe på med at tage på vandet. Men en 12’er i din vægtklasse er den kite du vil få mest ud af i kbh området når du nøjes med 1 kite.
    Tjek evt fcoo.dk og kig efter vindforhold mellem 7-12 m/s (grøn/mørkegrøn (gul kan gå an hvis det ligger lidt ude for kysten))
    God fornøjelse :)

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

You must be logged in to reply to this topic.