Spots nær Køge

This topic contains 4 replies, has 3 voices, and was last updated by  Isak Anton Petersen 2 years, 1 month ago.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Trine Dam Bragt
    Participant

Er der nogen der ved om der er nogle gode spots nær Køge eller Sorø der egner sig til en nybegynder som mig? Det skal helst være uden for mange bølger og lavvandet? Lige nu tager jeg ofte til Amager da der er gode forhold, men det ville være skønt med et spot tættere på.

Hilsen

Ja det er super mange fede spots den vej ned ad kysten.
    Se spot kort her http://kiteboarding.dk/spotkort/
    Greve, Ishøj kan der godt være lidt bølger, men det kan sagtens sejles i også som nybegynder.

HEJ Trine

lige over for Vallø Camping. lige efter Hotel det hvide hus er også et godt spot med bølge og chop, men rimelig god plads og bred strand, tager selv dertil nogen gange og sejler med mit F.one grej, når jeg ikke vil kører langt, kommer selv fra solrød
    tror du vil syntes det er ok som begynder her.
    Prøv det !!

Trine Dam Bragt
    Participant

Hej Isak

Tak for tippet😀

Har været forbi spottet ved Vallø camping men der var helt tomt. Hvornår er der mon bedst chance for at støde på andre. Jeg er pt. stadig nybegynder og surfer helst ikke alene steder jeg ikke kender.

Hej Trine.

det er svært at sige, tror ikke der er en fast regel men når der vind med noget øst er der god chance for at møde nogen. det gode ved dette spot er at der sjældent er for mange der, så der er god plads til at øve sig.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

You must be logged in to reply to this topic.