Kitebuddies

This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by Profile photo of Michael Jensen Michael Jensen 3 years, 9 months ago.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Profile photo of Michael Jensen
    Michael Jensen
    Participant

Som nybegynder, søger jeg et par kitebuddies, som er klar på at tage ud og sejle rundt og ha det fedt og hyggeligt ved vandet – jeg er 28 år, bosat mellem Frederikssund og Hillerød, arbejder på Amager til dagligt, og har familie ved Kalundborg – så vand og strand ved den øvre del af Sjælland er i spil som legeplads. Jeg har bedst tid i weekenden, men torsdage samt hver anden fredag er der også mulighed for at komme ud.

Som sagt er jeg lige akkurat nystartet her i det tidlige forår, og kan kun sejle kort inden jeg vælter i baljen, men forståelsen for teknikken omkring, samt relativ god kontrol af, kiten er der – så det er bare alt det andet, som mangler, før det begynder at blive rigtig sjovt! ;)

Så hvis der er andre helt nystartet, semi-nye eller mere erfarne som er interesseret, så giv endelig et kald eller en skriver på: 40286291, eller på mushin.m.jensen@gmail.com

Vi ses derude!

– Michael Jensen

Viewing 1 post (of 1 total)

You must be logged in to reply to this topic.