Kitebuddies København

This topic contains 4 replies, has 5 voices, and was last updated by Profile photo of Konstantinos Kagias Konstantinos Kagias 4 years, 7 months ago.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Profile photo of mm
    mm
    Participant

Jeg savner kitebuddies i København – mænd, kvinder, unge, gamle..!

På minussiden er jeg nybegynder og har ingen bil…På plussiden vil jeg utrolig gerne kite og er iøvrigt ganske udmærket selskab!

Mvh. Marie

Profile photo of Johan
    Johan
    Participant

Hej Marie.

Vi er masse som springer ud i det.
    Jeg ved flere af mine venner havde held med siden her – http://www.begynderkite.dk/

Der er kitebuddy systemet som virker rigtig godt for mange.

Velkommen til.

Profile photo of Kha
    Kha
    Participant

Hej Marie.
    Jeg er selv ligesom dig inderligt nybegynder (får mit sæt om 2-3 dage)Dog har jeg bil og kommer fra nordsjælland (Hillerød) Men havde planer om, at starte op inde i sylten.

Hvis det er ville jeg være frisk her i denne weekend.

Lad mig høre fra dig, hvis det har nogle interesse :)

Profile photo of jens
    jens
    Participant

Hej.

Hvordan ser det ud. Er der stadig nogle begynder. selvom det er begyndt, at blive koldt derude?
    Hvor tager i ud henne?

Profile photo of Konstantinos Kagias
    Konstantinos Kagias
    Participant

Hey Marie,

I guess you have found a kitebuddy by now but in case you are up for alternative ones, I am going every weekend at around 10-12am with my car. I am a beginner too and I absolutelly adore the kite feeling! You can mail me at kkagias@hotmail.com.

The offer is up for anybody that needs a ride on weekends. I can take up to 3 people with their kites (I have a peugeot 406)

Thanks!

K

PS. I am Greek working at the Copenhagen university for the last 2,5 years. Unfortunately, I don’t speak Danish.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

You must be logged in to reply to this topic.