Kite ferie i uge 7. 2016

This topic contains 2 replies, has 3 voices, and was last updated by  Leigh Pearce 1 year, 4 months ago.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

John Villiam Madsen
    Participant

Godmorgen derude.

jeg er helt ny herinde og har kun Kite surfet 2-3 gange.
    så jeg vil gerne finde et sted med sol og + 20 grader hvor jeg kan komme på kursus. jeg har hele uge 7 med begge weekender inkl.
    Kan i anbefale et godt sted for en begynder?
    helst ikke en rejse på 24 timer.

john

Jonas Louw-Reimer
    Participant

Hejsa og velkommen til sporten.

Prøv at tage et kig på Kenya. Der er en masse danskere dernede netop nu, og de må kunne give noget feedback. Så vidt jeg har forstået er vinden til en 12’er og revet på ydersiden giver fladt vand inde i bugten. Stedet hedder makuti House og ligger på Diani Beach.

Alternativt er der furteventura men det er svære forhold for en begynder.

Egypten tror jeg er ok men situationen er ikke for god i øjeblikket.

Asien er også en mulighed. Boracay er populært men vandet er ikke for lækkert. Og rejsetiden er lang..

Ellers flyver norwegian direkte til st. Croix her er der vist mulighed for at surfe og få undervisning..

Jeg har ikke rejst så meget med kite om vinteren men de ovenstående steder er dem man hører om synes jeg.

Leigh Pearce
    Participant

Just returned from kenya!

It was amazing and a great un-crowed spot to learn to kite surf! Kickers, chop flat water and waves

Kenya kite School is close by and Makuti House can put you in touch with Goodluck the owner:-)

The school operates right inside the and downwind from the boats in the picture:-) Thats an extremely low tide around a full moon cycle.

God Tur!

• This reply was modified 1 year, 4 months ago by  Leigh Pearce.
    • This reply was modified 1 year, 4 months ago by  Leigh Pearce.
    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You must be logged in to reply to this topic.