Go Pro- valg af ekstraudstyr

This topic contains 3 replies, has 3 voices, and was last updated by  Tomas Schodt 3 years, 11 months ago.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Rasmus Kristensen
    Participant

Hejsa er ved at erhverve mig et Gopro hero Black edition.

Det store spørgsmål er, hvad er mest populært af ekstra udstyr/mounts indenfor kitesurfing…

Ku være fedt med lidt feedback på hvad os kitesurfere bruger mest ude på vandet??

Jonas Louw-Reimer
    Participant

Jeg kan godt lide Camrigs Mount til linerne, synes det er en fed vinkel det giver. Ud over det er chestmount og headmount obligatorisk..

Hvis du vil filme andre i vandet kan det være fedt med en stick til at komme tæt på.

jeg ved du også kan få finn Mount til TT boards, men har aldrig selv prøvet det.. Og hvis du sejler bølgeboard kan du få en sugekop til spidsen så du kan filme op på dig selv.

Hvis du vil gå all in er en drone super fed at supplere dine klip med ;-)

Rasmus Kristensen
    Participant

Okay super.. Kan forstå at man ligesågodt kan købe flere forskellige på engang… Tsk for det…

Tomas Schodt
    Moderator

Jeg syntes Camrig linemount er klart det bedste mount til kitesurfing. Den skal man ha´hvis man kitesurfer.

Har du et bølgeboard er GoPro surf mount bestemt også en mulighed.
    GoPro Helmet mount ved jeg også mange kitesurfer bruger i dag. Men så skal du selvfølgelig kitesurfe med hjelm.
    Struts mount fra camrig, syntes jeg er super, hvis du sejler bølger. Og vandet er lidt flot. Du får en god vinkel med bølger og det hele. Er det blot til freestyle, så syntes jeg du kommer for langt væk…..

Ellers skal du prøve, at kigge nærmer på den nye Wizmount.
    Ret sejt til kitesurfing. Men koster lidt mere end de andre mount.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

You must be logged in to reply to this topic.