F-one Kiteboarding 2014

This topic contains 16 replies, has 8 voices, and was last updated by  Tomas Schodt 3 years, 11 months ago.

Viewing 17 posts - 1 through 17 (of 17 total)
  • Author

Tomas Schodt
    Moderator

Fandt lige noget af det første info der må være kommet på F-one 2014 udstyr i nu…
    Rygter siger F-one kiteboarding skulle komme med en helt ny Twintip lineup. Trax som er et af de mest solgte kiteboard. Har jeg hørt kommer med fuld carbon til 2014…….

http://www.iksurfmag.com/issue40/c82a22098d5133b18bfb64b60b66048d/F-One_DPS_40.jpg

• This topic was modified 4 years, 1 month ago by  Tomas Schodt.

sman
    Participant

Glæder mig!!

Tomas Schodt
    Moderator

Stor respekt for F-one. Som den eneste af de helt store kitebrand formår de hvert år at holde kortene helt tæt til kroppen. Det er stadig ikke til, at finde noget som helst om deres 2014 lineup…. De kommer vel nok med en ny bandit 7. Men hvad mon de laver om? Personligt syntes jeg Bandit six er perfekt. Og har virkelig svært ved, at se hvad kan blive bedre fra en kite.
    TT ved jeg allerede de kommer med en helt ny lineup – det skulle virkelig blive nogle vilde boards til 2014.
    Surfboard syntes jeg ikke der kan være tvivl F-one har altid været helt fremme med surfboard. Og F-one er kendt over hele verden som kitesurf mærkede som levere det bedste ´kite´ SURFING udstyr…..

glæder mig, glæder mig, glæder mig !!!! :-)

Har også svært ved og se hvad de skal forbedre på Bandit Six..
    Men glæder mig til og se hvad de kommer med. Især deres boards kollektion
    YEAH

Surfevents Dk
    Participant

glæder mig som et lille barn

sman
    Participant

@surfevent: Du ER et lille barn…:)

Anderss
    Participant

Så lige et billede af hvad der kommer af strapless boards.

Det bliver vanvittigt. Kan slet ikke vente ;-)

Hang Loose!!!!

sman
    Participant

Skal ha! Hvornaar kommer de?

Chono Hegelund
    Participant

Er der snart demo-/giffel dag? ^^

Tomas Schodt
    Moderator

BIG BIG BIG NEWS !!
    Det vildeste kitesurfing udstyr nogensinde er netop blevet frigivet.
    Der vil gå 2 mdr før det lander i Danamrk….

http://www.kitedanmark.dk/images//F-ONE%202014%20Kitesurf%20Collection%20%20%20-%20ENGLISH%20-.pdf

Damn det er fedt.! Godt man ikke glæder sig bum bum.!

Dejlige friske og enkle farver og mega fede boards.!

Min fav er Spicy ;-)

Sten Andersen
    Participant

Fuuuck det ser fedt ud, men få lige et Acid Carbon & et Trax Carbon hjem lidt hurtigere. Jeg kan ikke vente 2 mdr :)

sman
    Participant

Ja det bliver bare lækrere og lækrere hvert år det udstyr! Ligesom mig….

Anderss
    Participant

Ja vi satser på at lave det største demo i 2014 hidtil.

Meningen er at der både skal være demodage på Flatvandsspot samt på de forskellige bølgespots rundt omkring i DK.

Glæder mig sku til at komme ud på de lokale strande med det nye 2014 gear når det lander.

;-)

sman
    Participant

Og til grill i din baghave når vi surfer på Poppelvej:)

Jonas Louw-Reimer
    Participant

Nu må de nye banditter efterhånden være kommet ud til lidt forskellige heldige mennesker. Mener også at F-one France holder en test demo henover weekenden af det nye 2014 udstyr, dog i Frankrig… Tænker derfor at der snart må komme nogle bruger reviews fra nettet, eller måske er der nogle herinde der allerede har været så heldige at prøve den og kan line lidt forskelle op i performance, udover specs’ne fra F-one, mellem bandit 6 og bandit 7? (Jeg prøvede bandit 7, 14 kvm på Farø, men det er svært at holde den op mod 6′eren, da jeg ikke har prøvet bandit 6 i 14..)
    Hørte lidt om der måske skulle være bedre pop og mere slack i kiten?
    – Jonas

Tomas Schodt
    Moderator

Spørger du mig ligner det her verdens bedste bølgeboard.
    Min kære Bror Anders er med F-one på Mauritius netop nu. For at teste alt det nye udstyr.
    Jeg kan godt afsløre at Anders er helt oppe og kører over det her board !!

Viewing 17 posts - 1 through 17 (of 17 total)

You must be logged in to reply to this topic.