Børn og kitesurfing – hvornår kan de små starte?

This topic contains 2 replies, has 2 voices, and was last updated by  Jonas Louw-Reimer 1 year, 7 months ago.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

Jonas Louw-Reimer
    Participant

Mine søskende på snart 10 år vil gerne lære at kitesurfe, og min far og jeg vil jo gerne lære dem det. Derfor har vi snakket om hvornår det reelt er forsvarligt at lære dem at kitesurfe. De har fløjet en del med trainerkite og det er planen at de skal mestre det til sommer inden de får en rigtig kite i hånden. Hvad mener i, hvornår synes i man kan starte med at kitesurfe?

Hej Jonas, jeg startede selv som 10 årig med at kitesurfe og der havde jeg allerede leget en del med trainer kites mv. på strandene, Det var også min far og søster der lærte mig det.
    Det min far mener er det vigtigste at lære børn fra starten af, er alt om sikkerhed ens egen men også de andre omkring en, så man lærer at passe både på sig selv og dem omkring en, jeg kender snart en del børn der kitesurfer, mange af dem er starte fra 10 – 12 års alderen.
    så hvis dine søskende selv er klar så er det bare igang :-)

Jonas Louw-Reimer
    Participant

Det mente jeg nemlig også at huske at du gjorde Isak. Tak for det, så må vi lige se på det til sommer :-)

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You must be logged in to reply to this topic.