Begynder søger kitebuddy omkring København

This topic contains 9 replies, has 6 voices, and was last updated by  Christian Hansen 4 years, 2 months ago.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Simon Sonnichsen
    Participant

Jeg har fuldtidsarbejde og to børn, så jeg kan ikke tage afsted hver gang jeg har lyst. Til gengæld har jeg en bil med plads :)

For 10 år siden startede jeg på kitesurfing, men arbejdede i London og Berlin i et par år og fik børn, så jeg fik ikke tid til at kite. Men nu er børnene blevet større og jeg skal i gang igen. Og nej, jeg imponerer ikke med min fantastiske surfstil, …endnu

Har taget et kursus igen, for en sikkerheds skyld. Man bliver lidt rusten på 10 år.

Send evt. en sms på 26.806.806.
    Umiddelbart har jeg ingen præferencer mht. kitespots. Men Roskilde fjord lyder umiddelbart federe end Amager i mine ører.

Vi ses. Mvh, Simon

Rune L
    Participant

Hej Simon

Kan se tråden er 3 uger gammel, men skriver alligevel. Er selv lige startet, bor i kbh, og vil rigtig gerne ud så meget som muligt.

mvh Rune / 31193113

• This reply was modified 4 years, 5 months ago by  Rune L.

Joergen Lysgaard
    Participant

Hej Rune & Simon

Jeg er netop begyndt, regner med at være færdig med kursus i næste uge og venter pt. bare på at modtage kites og board.

Jeg bor dog i Nivå (Nordsjælland) og derfor lyder Roskildefjord umiddelbart bedre end Amager. Jeg bruger normalt kitesurferen.dk da det forum virker langt mere aktivt end her.

Jeg har også fuldtidsarbejde, så det vil hovedsaglig være eftermiddag/aften og weekender jeg kan surfe. Med lidt koordination på hjemmefronten vil jeg også have en bil til rådighed eller have mulighed for at blive kørt/hentet.

Mvh
    Jørgen
    Lysgaard74@gmail.dk
    26250674

Simon Sonnichsen
    Participant

Hej Rune og Jørgen

Jamen, det lyder godt.
    Lad os se om der kommer noget vind snart, så vi kan komme ud på vandet :)

I er velkomne til at ringe, sende en sms eller maile på: simon.sonnichsen@gmail.com.

Vi ses, Simon

Rune L
    Participant

Fedt! Ser frem til det :)

Nicolas Sommer
    Participant

Hej – jeg har netop taget introkursus hos surfevent og er interesseret i at komme videre. Jeg er således helt nybegynder, og har brug for andre med lidt starttålmodighed – helt ok hvis det ikke er tilfældet :o)
    PS. Jeg skal også lige have købt udstyr.
    Mh. Nicolas
    Mob 50 900 930

Rune L
    Participant

Skriver herinde næste gang jeg skal ud. :)

Simon Sonnichsen
    Participant

@Nicolas

Det lyder helt fint. Jeg er selv også kun lige kommet igang. Har været oppe at stå et par hundrede meter en del gange nu, men jeg vælter stadig væk hele tiden.
    Der ser ud til at være syd-vest vind på fredag. Tænker på at tage til Lynæs. Du er velkommen.

Jeg har forresten købt brugte drager til at starte på. Nogen som jeg ikke vil være al for ked af at smadre. Det blev jeg entydigt rådet til i chatten på Kitesurferen og egentig også af de mere reelle forhandlere. I slutningen af sæssonen bliver al det nye udstyr alligevel meget billigere. Og til næste forår er det endnu billigere. Der var ellers flere forhandlere, der prøvede at få mig til at bruge en masse penge på nyt udstyr nu.
    Hvis du alligevel vælger at købe nyt vil jeg anbefale borgsurfshop.dk. Anders der har butikken har været super hjælpsom (han hjalp mig til en god brugt handel uden om hans butik fremfor at sælge mig nyt udstyr !!). Og han bliver omtalt meget pænt af mange jeg har snakket med på strandene. …I modsætning til kitedanmark.dk, der ikke bliver omtalt så pænt. De prøvede også at presse mig til at købe udstyr ved at sige at tilbudet kun gjaldt i et time. Ubehagelig måde at handle på. Desuden prøvede de at overbevise mig om at en hjelm ikke behøver at være hehagelig at have på, den må godt gøre lidt ondt og iøvrigt sidde løst. Surfline.dk fandt til forskel (efter meget søgen) en hjelm, der passede perfekt og som var behagelig.

Mvh, Simon

Hey Guys

Det er altid fedt og være flere på stranden.. Men husk at omkring Kbh er der altid nogle på vandet,
    når der er vind. Og alle er super flinke til at hjælpe.

Jeg er i hvertfald og finde når der er vind :-)

Skriv endeligt hvis i har spørgsmål.

Mvh
    Chris

Christian Hansen
    Participant

Hej Simon
    Nu kan jeg se at tråden er nogle måneder gammel men prøver alligevel.
    Men hvis du stadig kører ud og kitesurfer og har plads i bilen vil jeg blive glad hvis du ville tage mig med. Hvis det er kan jeg kontaktes på 51886798.
    Vh Christian

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)

You must be logged in to reply to this topic.