Begynder søger en makker.

This topic contains 4 replies, has 5 voices, and was last updated by  Christian Hansen 4 years, 2 months ago.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Jesper Bach Knudsen
    Participant

Hedder jesper og Jeg er 23år og søger en omkring Ballerup(København) området som gerne vil med ud og kite. Har en bil med masser af plads.
    Så for mig handler der om at man kan hjælpe hinanden med af få dragen op og ned. Og så ellers bare gi den gas på vandet.

Jonas Louw-Reimer
    Participant

Hej Jesper.

Hvis det bare er med at få dragen op og ned og give lidt gas på vandet er der stort set altid, på dage med vind, folk at snakke med, få hjælp af og surfe med på de kendte spots i københavn området. Evt tjek dagens spot på siden her, eller diverse facebook grupper hvor folk skriver de tager ud.

– Jonas

Tomas Schodt
    Moderator

It´s cool… det rigtig som Jonas skriver. Der er næsten altid kitesurfer på stranden. Men det er self. rigtig fedt at kende nogle at tage ud med. En god mulighed er det sportkort som ligger her på http://www.Kiteboarding.dk. Ellers tjek evt. denne tråd – http://kiteboarding.dk/topic/begynder-soger-kitebuddy-omkring-kobenhavn/

Profile photo of Jorge Ramirez
    Jorge Ramirez
    Participant

Hej Jesper,
    I’m Jorge, I’m beginner in kiteboarding as well. I have been practicing for some weeks and now i’m able to ride some meters, however I need to pracitce more in Copenhagen, if you are up for it just let me know. I have all my gear, kite 12m, board for beginners (141cm lenght and 41cm width).
    phone number:+45 2963 4342
    Mvh
    Jorge

Christian Hansen
    Participant

Hej Jesper
    Jeg vil også meget gerne tage med dig ud og Kite. Har ikke bil så kunne jeg få et lift af dig ville det være super :-). Hvis det er skulle jeg nok hjælpe dig med at launche din Kite. Hvis du kører ud til et spot og har plads i bilen ville det være fedt hvis du kunne tage mig med. Jeg kan fanges på 51886798.
    Vh Christian
    Ps. Bor i Kbh – tæt på enghave og sydhavn station

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

You must be logged in to reply to this topic.